Οι πελάτες μας δικαιούνται να προβούν σε ακύρωση παραγγελίας εφόσον δεν έχει ήδη διεκπεραιωθεί από την εταιρεία.
Σε περίπτωση που έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία (checkout) και θέλετε να την ακυρώσετε επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας ώστε να προχωρήσουμε σε ακύρωση.
Ελαττωματικά Προϊόντα
Σε περίπτωση που παραλάβετε κάποιο προϊόν ελαττωματικό ή κατεστραμμένο (π.χ. έχει σπάσει, έχει χυθεί, έχει αλλοιωθεί η συσκευασία του) ενημερώστε μας άμεσα κατά την παραλαβή. Μετά από συνεννόηση θα προχωρήσουμε είτε σε αντικατάσταση είτε σε επιστροφή χρημάτων σύμφωνα με την προτίμησή σας.
Λάθος Παραλαβή
Σε περίπτωση που από λάθος της εταιρείας μας παραλάβατε παραγγελία η οποία περιέχει προϊόντα που δεν έχετε παραγγείλει, μας ενημερώνετε και μας τα επιστρέφετε εντός 14 ημερών. Η συσκευασία θα πρέπει να είναι ακέραιη χωρίς φθορές και σκισίματα. Το προϊόν θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση όπως το παραλάβατε και να μην έχει ανοιχτεί, δοκιμαστεί, χρησιμοποιηθεί. Θα προβούμε είτε σε αντικατάσταση είτε σε επιστροφή χρημάτων σύμφωνα με την προτίμησή σας.
Για την επιστροφή ελαττωματικών προϊόντων ή λάθος παραλαβής:
Σε περίπτωση που δεν αποδεχτήκατε ή δεν παραλάβατε την παραγγελία εγκαίρως από το ταχυδρομείο ή τη συνεργαζόμενη εταιρεία courier και επιστραφεί σε εμάς αυτόματα από το ταχυδρομείο ή την courier, τότε:
Σημαντικά βήματα για την αποφυγή επιστροφών από το ταχυδρομείο / courier:
1. Παρακαλούμε να ελέγχετε τακτικά την κατάσταση της παραγγελίας σας χρησιμοποιώντας τον αριθμό / σύνδεσμο παρακολούθησης που σας παρέχουμε μετά την αποστολή της παραγγελίας σας.
2. Όταν η παραγγελία φτάσει στη χώρα προορισμού, παρακαλούμε ελέγξτε την κατάσταση, χρησιμοποιώντας τον ίδιο αριθμό παρακολούθησης, μέσω του συνδέσμου παρακολούθησης στην ιστοσελίδα του ταχυδρομείου της χώρας ή επικοινωνώντας με το τοπικό ταχυδρομείο.
Μπορείτε να επικοινωνείτε για Επιστροφές / Ακυρώσεις
Τα προϊόντα επιστρέφονται στις εγκαταστάσεις μας:
COSMETIA - ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΥ ΑΒΕΕ
Αγίου Ιωάννη Θεολόγου & Δάμωνα
Γέρακας 15344 - Αττική
Τηλ. 2106047310-1