Επιστροφές / Ακυρώσεις

1. Ακυρώσεις

 

Οι πελάτες μας δικαιούνται να προβούν σε ακύρωση παραγγελίας εφόσον δεν έχει ήδη διεκπεραιωθεί από την εταιρεία.

Σε περίπτωση που έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία (checkout) και θέλετε να την ακυρώσετε επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας ώστε να προχωρήσουμε σε ακύρωση. 

 

 

 

 

2. Επιστροφές

 

Ελαττωματικά Προϊόντα

Σε περίπτωση που παραλάβετε κάποιο προϊόν ελαττωματικό ή κατεστραμμένο (π.χ. έχει σπάσει, έχει χυθεί, έχει αλλοιωθεί η συσκευασία του) ενημερώστε μας άμεσα κατά την παραλαβή. Μετά από συνεννόηση θα προχωρήσουμε είτε σε αντικατάσταση είτε σε επιστροφή χρημάτων σύμφωνα με την προτίμησή σας. 

 

Λάθος Παραλαβή

Σε περίπτωση που από λάθος της εταιρείας μας παραλάβατε παραγγελία η οποία περιέχει προϊόντα που δεν έχετε παραγγείλει, μας ενημερώνετε και μας τα επιστρέφετε εντός 14 ημερών. Η συσκευασία θα πρέπει να είναι ακέραιη χωρίς φθορές και σκισίματα. Το προϊόν θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση όπως το παραλάβατε και να μην έχει ανοιχτεί, δοκιμαστεί, χρησιμοποιηθεί. Θα προβούμε είτε σε αντικατάσταση είτε σε επιστροφή χρημάτων σύμφωνα με την προτίμησή σας. 

 

Για την επιστροφή ελαττωματικών προϊόντων ή λάθος παραλαβής:

  • Επικοινωνία και ενημέρωση από τον πελάτη πριν τη διαδικασία επιστροφής. 
  • Η εταιρεία μας αναλαμβάνει το κόστος επιστροφής. 
  • Η επιστροφή θα γίνει με τον ίδιο τρόπο όπως η παραλαβή: - Με ACS για Ελλάδα και Κύπρο.  - Ταχυδρομικά για το εξωτερικό. 
  • Η επιστροφή θα πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του.
  • Το προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται εντός της αρχικής του συσκευασίας στην οποία το παραλάβατε, μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή φωτοτυπία αυτής.
  • Το προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται από το συμπληρωμένο «Έντυπο Επιστροφής» το οποίο θα το βρείτε μέσα στην παραγγελία. Μπορείτε να το εκτυπώσετε και εδώ.

 

 

 

 

3. Μη αποδοχή / Μη παραλαβή – Επιστροφή από Ταχυδρομείο / Courier 

 

Σε περίπτωση που δεν αποδεχτήκατε ή δεν παραλάβατε την παραγγελία εγκαίρως από το ταχυδρομείο ή τη συνεργαζόμενη εταιρεία courier και επιστραφεί σε εμάς αυτόματα από το ταχυδρομείο ή την courier, τότε:

  • Το χρηματικό ποσό που μπορεί να σας επιστραφεί από την εταιρεία μας είναι το ποσό των προϊόντων την παραγγελίας εξαιρουμένου του κόστους των μεταφορικών (αν υπάρχει στην αρχική παραγγελία).
  • Αν επιθυμείτε μπορούμε να προγραμματίσουμε εκ νέου την αποστολή της παραγγελίας σας αφού καταβάλετε το κόστος  μεταφορικών της επαναποστολής της παραγγελίας.

 

Σημαντικά βήματα για την αποφυγή επιστροφών από το ταχυδρομείο / courier:


1. Παρακαλούμε να ελέγχετε τακτικά την κατάσταση της παραγγελίας σας χρησιμοποιώντας τον αριθμό / σύνδεσμο παρακολούθησης που σας παρέχουμε μετά την αποστολή της παραγγελίας σας.


2. Όταν η παραγγελία φτάσει στη χώρα προορισμού, παρακαλούμε ελέγξτε την κατάσταση, χρησιμοποιώντας τον ίδιο αριθμό παρακολούθησης, μέσω του συνδέσμου παρακολούθησης στην ιστοσελίδα του ταχυδρομείου της χώρας ή επικοινωνώντας με το τοπικό ταχυδρομείο.

 

 

 

 

 

Επικοινωνία

 

Μπορείτε να επικοινωνείτε για Επιστροφές / Ακυρώσεις 

  • Τηλεφωνικά: 2106047310-1 καθημερινές 8.00 π.μ. – 3.00 μ.μ. 
  • Με email: info@cosmetia.gr
  • Με τη Φόρμα Επικοινωνίας που βρίσκεται στην ενότητα 'Επικοινωνία' στην ιστοσελίδα μας

 

 

Διέυθυνση Επιστροφών

 

Τα προϊόντα επιστρέφονται στις εγκαταστάσεις μας:

 

COSMETIA - ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΥ ΑΒΕΕ

Αγίου Ιωάννη Θεολόγου & Δάμωνα

Γέρακας 15344 - Αττική

Τηλ. 2106047310-1